Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~modama | użytkownik

imię i nazwisko adresZabrze zarejestrowany08.01.2008 @22:52:12 ostatnio na stronie15.04.2013 @08:24:09

Piszę szybko (ale staram się pisać "mądrze" - tylko czy mi to wychodzi ?) stąd często stosuję skróty:
IMO -> In My Opinion -> według mnie, moim zdaniem (MZ)
IMHO -> In My Humble Opinion -> moim skromnym zdaniem (MSZ)

LD, PD, LG, PG -> lewy dolny.. prawy dolny.. lewy górny.. prawy górny róg zdjęcia

ISO - czułość (wiadomo )
f (F) - przysłona (wiadomo )
t - czas naświetlania (wiadomo )

(nawet nie wiedziałem, że używam bezwiednie i tych skrótów.. chyba robię się coraz bardziej leniwy w pisaniu) :D
HK - High Key
LK - Low Key

jeśli Ktoś coś jeszcze zauważy - pytać
i przepraszam, że pisałem niezrozumiale..

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty297 komentarze4499 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~fish1990    13.01.2008 @15:35:42
serio serio, tylko torche zedytowany,
co do prostowania to wyprostowalem na tyle na ile sie dalo,
o odszumianiu bede pamietal w przyslzosci, dzieki;]
pzdr;]
_______
...
zapraszam do komentowania moich zdjec

pzdr
...
~LadyBlues    13.01.2008 @15:33:42
Czesc Modama....Dzieki bardzo za ocenki.Co do ostatniego zdjecia to kolorki zostaly nasycone ale nie chcialam przesadzac...Obecne barwy sa zblizone do oryginalu...Jeszcze raz serdeczne dzieki,pozdrawiam...
~Dmarleyo    12.01.2008 @11:14:33
Witam,
Dzięki za komentarze
Pozdrawiam kolege z Zabrza:D
_______
Zapraszam do obejrzenia moich prac
Oceniaj mnie - niech jad strumieniami leje się
Damian Kozłowski Portfolio: http://damiankozlowski.pl/
~absolom    11.01.2008 @20:12:01
dzięki za kommenty :D
~drogosz    11.01.2008 @20:10:12
Witam Kolege Dodaje do obserwowanych oczywiscie. Milo ze tu zawitales Pozdrawiam
~fish1990    11.01.2008 @19:55:15
dzieki za ocenki
co do tej fotki pod mostem to taka mialem wizje, mi sie podoba nawet;]
pzdr
_______
...
zapraszam do komentowania moich zdjec

pzdr
...
~Insomnia20    11.01.2008 @19:46:33
witam na Digarcie. Powodzenia
_______
...Every living creature on Earth dies alone...
Poprzednia strona 1 ... 16 17 18 19
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt